BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 20 November 2011

PIZZA hut :)

best gilaaa makan ramai-2 dengan cekgu tersayang dan member-2 tercintaaa . hari sabtu hari tuhh , makan jea keja kitaorangg . sambil-2 makan snap pic * muka aku jeaaa banyak . HAHA , bestt kann bila dapat makan sama-2 . * bolehh date ramai-2 , HAHA . niehh laaa jamuan akhir tahun . kitaorang kan kaya * kaya laaa sangat kann , HAHA . biasa laaaa kitaorang kan suka menabungg . * sikit-2 , lama-2 jadi bukit . heeeee :)  lepas makan , kitaorang maen pulakkk belon sampai terjerit-2 , * mengada kannn ? HAHA , paling best masaaa maen tukar-2 hadiahh . * aku hadiahh yang paling cantekk . tetibaaa dapat yang plaing burokk . wahhh hebatt laaa sapa yang bagi tuhhh , HAHA . btw , memang best masa keluar tuhhh . yang tak best nyaaa . semua balekk awal sangat . tak sempat nak pegi taman date ramai-2 . HAHA , sayang korang selama-2 nyaaaa . ilyasfdm <3









rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

Thursday, 10 November 2011

NAJWA latiff :)

hei-2 , peeewitt . * semua orang nak mengorat dea . haishh . aku yang jeles tao . HAHA , aku sukaa gilaa dengan suara dea , wahhh ! comel jea , mukaaaaa dea sumpah comel plussss cantekk kann-3 ? * mengaku jea laaa sambil angguk-2 kepala . HAHA , aku berharap sangat dapat jumpa deaa . hope dapat laaaa kann ? HAHA .  * macam laaa boleh jumpa kann ? hehe . nak pelokk dea dan berkawan dengan dea . kitaaa kann sama umorr  :) HEHE .  ceyyy , adaa orang cakap mukaa kita serupaaa dan kitaaa niehh kembar yang hilang waktu kecik-2 , * perasan sekejap , HAHA . tapi aku tengok memey tak samaa pon  . btw , kao memang comel , cantek , dan adaa suara yang sedap . LOVE you so much najwa latiff <3






rajin-2 click button follow kat atas tuu :)