BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 9 September 2011

jari aku :(

hei , wanna say niehh . saket ohhh jari aku :(  . rase macam tade jari jea . hakhak , * melampau lah tuhh , HAHA . aku hilang banyak darah koet . dari pukol 8 setengah sampai lahh pukol 10 darah tuhhh still lagie tak berhenti doe . risau aku . HAHA , semua member-2 aku tolong lahhh , sayang korang , budi korang memang aku tak boleh lupa gilaaa , LOVE u all :)  cerita nye bermula . bila aku pegang pisau untok memotong sebiji mempelam , HAHA . * tuhh laaa gelojoh sangat , mengidam lahh katakan . HEHE , tetiba pulakk jari aku kena potong dek pisau tuhh . aku pon lari laa * macam orang gilakk , abes lantai blokk tuhh kena darah aku . haishh , malu lahhh . then , darah tuhh keluar tak berhenti-2 . aku pening gilakkk , and started to faint . haishh , naseb tak pitam lagie koett . haishh , * mama datang nak bawak peg hospitall , tapi aku anak yang baek . so aku tak nak ! AHAHA . that's the END . ilymf <3




rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

1 comment: