BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 16 September 2011

style HIJAB :D

haha , tajuk niehh macam best ! tapi , bagi korang aku tak tau lahh best kea takk * bagi aku sangat lahh best . sebab niehh belog aku . HAHA . korang mesti selalu dengar kann ? pasal Hana Tajima punye style tudung . haishh . kalau tak penah tuhh tak tao lah pulakk . dea famous kann ? HAHA , * memang le famous , kalau tak . tak kan laa korang kenal dea kan ? banyak daa aku tengok semua orang ekot style dea , pakai shawl * aku pon same , tapi kadang-2 jea . HAHA , dea niehh member si Yuna tuhh kann ? so , berkaitann dengan style terbaru hijab aku hari niehh , aku nak kasik tahu pasal style terbaru tudung aku sendirik ! : D korang mesti malu nak pakai kann ? * jangan nak malu-2 sangat lahhh . cepukk karang . HEHE . style nye sangat lahh senang . kalau tak nak pakai pin pon tak pe , nak tengok gambar nyer ? * aku engat kan korang dulu , sebelum tengok bace basmallah dulu . :))


      style mak cek gayah :D            


rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

No comments:

Post a Comment