BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 17 August 2011

berapa hari lagie ?

berape hari lagie ? JOM ! countdown sesame , HAHA . * tak sabor-2 nak raye , macam bebudakk , HAHA . terkeluar pulakk bahase peghok nyer , hehe . kalau nak di ikot kann . kite nak raye dah kann ? terase macam sekejap sangat jea kita puase kan ? , haishh . sedih jea nak tinggal kann bulan puase niehh . * aiceyhh , ade bakat jadik ustazah tak ? HAHA , hurm , actually . nak tanye korang jugakk , baju raye warne ape eak ? aku baju warne warni macam pelangi tuh , ramai orang kate cunn ! * perasan gilakk aku ! HAHA , padahal baju raye pon tak de . memang banyak baju raye sekarang kan ? haisshh , tapi bapokk ! mahal gilakkk . tak sangke pulakk , macam kat dalam butik . naseb aku sempat jugakk beli baju raye , banyak tuhh , macam warne pelangi * aku memang suke menunjuk-2 ! so ? ade masalah ? , HAHA . then , plan aku tahun niehh pakai terompahh jea . * biar satu kuala kangsar niehh tahu , aku yang berjalan pagi-2 raye tuhh . HAHA , rumahh belom kemas lagiee , biar kann jea laa berterabur * berterabur itu kan seni ? HAHA . lastly , member-2 yang bace entry niehh , kalau nak datang , datang jea lahh . * itu pon kalau tak malu , =)





rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

No comments:

Post a Comment