BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 30 August 2011

raya raya dan RAYA :D

haha , gedik jea ! korang da besar nak duet raya jugakk ? aku tak pe laaa , aku kecik lagieee . HAHA , * kecik kea ? . hei , raya tahun nieh tak terasa pon , macam hari biasa jea . da lima tahun koet aku raya kat pekan jea . HAHA , aku raya dengan KFC . 365 tak tutop-2 , * promote jap , pakai tshirt jea tadi . tak merasa pon pakai baju baru . HAHA , kalau baju tak pakai , kasut ape tahh lagie kan ? eish-2 , teruk betoi . HAHA , aku keluar pakai baju tshirt semua manusia melihat , HAHA . segan le pulakk ! haha , btw . baru tahu kea ? tiap-2 tahun aku rase aku buat benda yang same jea . aku merayap jea naek moto * woot woot , ade lesen . lantak aku lah nak pegi mana pon . HAHA , lagie satu , tak da sape pun member-2 aku yang datang rumahh . HAHA , legaaaa . * nanti aku kena basuh pinggan belambak-2 ! HAHA . maen-2 jea geng . datang laaa i jemput u all :) tadi aku peg maen mercunn ! best gilakkk , alahai . mercun yang bunga api di udara * macam sultan kawinn tuhh , best wokk .




rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

No comments:

Post a Comment