BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 17 August 2011

KUEH raya :D

ahaha , kueh raya ? * aku reti kea buat ? HAHA . tengok jea muke ganas tapi hati legend * macam sape niehh ? HEHE . by the way . i love to make kueh raye . mama yang ajar aku buat kueh raye , mama kata nanti boleh buat kan kat suami * wahhhh . jauh nye mama pikir , sampai ke situh pulakk ! haiyaa . korang reti buat kueh ? kalau aku da pegang tepung tuhh , jangan sape suruh aku bangun . itu prinsip aku , HAHA , * poyo jea minah niehh . aku hepi sangat bila ade orang makan kueh aku sampai habes . itu laaaa saat yang paling aku seronok gilakkk ! * kalau puji , lagiee laaa aku suke ! HAHA . so , nanti aku nak bawak kueh-2 tuhh peg jual dekat chandan jea mampu , aku kan malas nak mencapub aka mencari publisiti kat LEMBAH tuhh . HAHA , sape-2 yang berminat tuhh datang lah chandan kuala kangsar , nak tempah kat aku pon boleh , sekian . * macam pengumuman nak raye jea .




rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

No comments:

Post a Comment