BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 19 August 2011

last DAY

teacher aku , dea mengajar biologi . dea nieh praktikal jea , sedih semalam . kiteorang makan-2 dekat jimboy ! best wokkk . rugi laaa sape yang tak tengok * engat maen bolaaa kea ? . HAHA , dea sangat laa baek dan caring koet . HEHE , semua makan hebat-2 , sampai menjilat jari kaki , thanx too pelayan-2 kat jimBOY , korang memang best laa * promote jimboy jap , hehe . aku rase aku sampai paling lambat sekali , HAHA . * aku kann bos kat situhh , HAHA . then . lepas berbuka tuhh . kiteorang snap picture together - gether , HAHA . * broken english sekejap . semua nak balek , semayang maghrib LOL . salam dengan teacher , then kesedihan sebentar telah pon berlaku . HAHA , aku peg jalan-2 cari pasai dulu dengan orang , HAHA . * mengurat japp , 

                     

                                        makanan kiteorang , sedap kan ?                                       
rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

2 comments:

  1. tgk sate je .. aku terliur .. hehehe .. cucu mkn sorng ke ?

    ReplyDelete
  2. haha , mahu kea ? kesiannn , tak ehhh . kembung perot denn !

    ReplyDelete