BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 30 August 2011

malang ada bau kea ?

HAHA , nieh cerita terjadi semasa bulan puase . letihhh puase kan ? normal laa kann . aku pegi la meniaga dekat kedai * mengumpol duet , HEHE . then mama sampai nak balek macam biase laa , sebelum tuhh . aku pegi hantar motor aku kat kedai . * lampu pulakk rosakk , HAISHH . peg kedai tuhhh konon nye nak ambekk la bawak balek , tetiba jea mama hantar and terus balek ! tengok-2 cina hensem a.k.a stephen chau tuhh kata tak boleh siap ' ini moto ada demam punyaaa , u talak bolehh hambekk laaa . ' haiya ! * mati laaa aku , nak balek dengan ape ? , try to call my mama , BTW . dea tak bawak fon dea . kesabaran doe , aku balek la jalan kaki . time tuhh plakk hujan . ade plak mamat mane entahh . peg tanye soalan dekat aku ' hei , tak hujan kea ? ' aku pon ape lagie , jawab le ' tak ! salji la , buta kea ? ' * hambekkk kau ! puass hati . bila nak sampai rumah , padahal jauh lagie . ade pulakk mak cik tue nieh tanye , kenape balek lambat ? anak dara tak elok balek lewat-2 . haishh , nak jea aku menjawab . tapi aku kan kena hormat old people , HEHE  : D . so , aku pon balek laa rumah dengan penat dan lelah nye .balek-2 kita minum dulu , yeay ! HEHE .



                                                        
rajin-2 click button follow kat atas tuu :)

No comments:

Post a Comment